Todella mukavat talvipopot ja kauniitkin kaupan päälle. Suosittelen ottamaan ehkä normaalia isompaa kokoa; koko 39 sopi minulle vähän paksumman sukan kanssa, kun pääsääntöisesti käytän kokoa 38.
Varmistettu ostaja
Anonymous
Lämpimät kengät. Suosittelen ottamaan yhden koon isommat kuin tavallisesti, jotta talvella mahtuu väliin paksumpi sukka.
Varmistettu ostaja
Anonymous
Laatukengät!Nov 3, 2022
Istuvuus: Suuri koko
Erinomaiset, lämpimät, tukevat, suht leveä lesti. Mukavat kengät. Normaalisti käytän 38 tai 38,5, näissä 39 sopiva.
Ei enempää arvosteluja
1-5 arkipäivän toimitus, alkaen 6,99 €
Pakettisi saapuu 1–4 arkipäivän kuluessa Postin noutopisteeseen tai suoraan kotiovellesi.Näytä lisää
Helppo palautus, vain 6,99 €
Haluatko palauttaa ostoksesi? Tarjoamme helpon palautuksen 14 päivän kuluessa.Näytä lisää
Katso lisää
Löydä nopeasti vastaukset kysymyksiisi asiakaspalvelusivuiltamme.Asiakaspalvelu & UKK