Jag fullkomligt älskar den här klänningen. Jag är vanligtvis Medium generellt men med smal midja. Jag tog 40 och den sitter perfekt och det är tillräckligt med tyg vid bysten vilket är ovanligt för oss med byst och när man letar omlottklänning. Dvs så tycker jag den är generös. Kommer ha den på min väns bröllop!
Inga fler kundrecensioner med kommentarer att visa
1-2 dagars leverans, från 49 kr
Ditt paket kommer att anlända inom 1-2 vardagar till ditt önskade utlämningsställe eller hemma hos dig.Visa mer
Enkla returer, för endast 59 kr
Önskar du att returnera ditt köp? Vi erbjuder 14 dagars enkel retur.Visa mer
Mer information
Hitta snabba svar på dina frågor på våra kundservicesidor.Kundservice och FAQ