Normaalisti käytän kokoa 38, mutta 38.5 olikin leveä lestiselle liian ahdas. Muutoin olisi kaunis peruskenkä kylmemmille säille. Kannattaa ottaa kokoa isompi, etenkin jos haluaa villasukan väliin.
Ei enempää arvosteluja
1-5 arkipäivän toimitus, alkaen 6,99 €
Pakettisi saapuu 1–4 arkipäivän kuluessa Postin noutopisteeseen tai suoraan kotiovellesi.Näytä lisää
Helppo palautus, vain 6,99 €
Haluatko palauttaa ostoksesi? Tarjoamme helpon palautuksen 14 päivän kuluessa.Näytä lisää
Katso lisää
Löydä nopeasti vastaukset kysymyksiisi asiakaspalvelusivuiltamme.Asiakaspalvelu & UKK